אתם תמצאו שידה ישנה או כל רהיט שאין בו צורך ואני אכין לכם מטבח צעצוע - ניתן להזמין גם אם אין לכם רהיט ישן משלכם.



weiss.inbar@gmail.com 0506692698







יום חמישי, 20 בינואר 2011

מִטְבָּח לְמַאיָה מִקִּבּוּץ דַּלְיָה

לאחרונה יש לי חולשה קשה לגיל שנה וחצי, הקטנה שלנו מסובבת את כולנו על האצבע מרוב מתיקות...
ומהשמועות שהגיעו לאזני כך גם מאיה הקטנה (גם היא בת שנה וחצי).
אז לחיי הגיל המוצלח הזה, ולחיי 6 חודשים של מתיקות שנותרו לנו עד שיגיע גיל שנתיים... קבלו את המטבח של מאיה!



לפני :


ואחרי :


3 תגובות:

אמא של מאיה אמר/ה...

ומאיה הקטנה כל כך מתלהבת! כל מי שנכנס לבית מוזמן לחדר שלה לצפות בפלא, "איטבח, אדר מאיה" (שזה מטבח חדר מאיה בשפת המתיקות). והיא כבר בת שנה ושמונה חודשים רשמית, עמוק בתוך גיל שנתיים התנהגותית...
אבל אנחנו מתים עליה בכל מצב (-:
תודה ענבר!

tamari* אמר/ה...

מטבח מהמם,
אני אוהבת את העבודות שלך:)

מטבחים אמר/ה...

וואו! העיצובים שלך פשוט מהממים... יום ההולדת של האחיינית שלי מתקרב.. וממש הייתי רוצה להעניק לה (ולאחי וגיסתי) משהו בסגנון.. היא מאוד אוהבת לשחק במטבח - וכרגע יש לה מעין מערכת מטבח לילדים מפלסטיק, וזה לא משהו בכלל..