אתם תמצאו שידה ישנה או כל רהיט שאין בו צורך ואני אכין לכם מטבח צעצוע - ניתן להזמין גם אם אין לכם רהיט ישן משלכם.



weiss.inbar@gmail.com 0506692698







יום שבת, 8 בינואר 2011

מִטְבָּח לְבֵית הַחוֹלִים שניידר

את המטבח הזה הכנתי בשליחותם הנאמנה של ילדי כיתה ו'2 והמורה אלית פולאן, מבית הספר "עליזה בגין" באריאל. הכיתה המקסימה הזו אספה כסף בפרוייקט מיוחד משלהם ורכשה ממני מטבח עבור הילדים המאושפזים בשניידר.
תותחים, כבר אמרנו??

וגם, תודה גדולה לחוה מינצר מבית החולים שעשתה את "השידוך" המוצלח וסגרה את כל הפרטים הקטנים!

אז הנה הוא לפניכם...
ובהזדמנות זו, שתהיה שנה אזרחית טובה לכולם!

לפני -

 


ואחרי -

4 תגובות:

Olie אמר/ה...

מטבח מושלם...כל הכבוד על היוזמה היפה של הכיתה ועל הביצוע האיכותי והמושקע..

מור כץ אמר/ה...

כמו תמיד - יפיפה, מושקע ושימושי!

Unknown אמר/ה...

ענבר, אין מילים. פשוט אין!!!!!!!! הכל מדהים, איך את חושבת על כל רהיט כעל משהו מיוחד, וכל אחד שונה מהשני, וכמובן כל אחד מדהים יותר מהשני... את פשוט מוכשרת ברמות שלא הכרתי!! כל הכבוד לך! (איך את מספיקה גם להיות אמא, גם אדריכלית וגם לבנות את כל זה???)

ענבר אמר/ה...

וואו, תודה רבה!! דניאל (בעלי) עוזר לי המון, אמא שלי שאוהבת מידי פעם לבוא לצבוע... אני עובדת הרבה בלילות, בקיצור כמו פולנייה טובה - אני כבר אשן בקבר...