אתם תמצאו שידה ישנה או כל רהיט שאין בו צורך ואני אכין לכם מטבח צעצוע - ניתן להזמין גם אם אין לכם רהיט ישן משלכם.



weiss.inbar@gmail.com 0506692698







יום שבת, 31 בדצמבר 2011

מִטְבָּח לָאוּרִי וְנוֹעָה

זהו המטבח המיוחד של ילדי משפחת אוחנה ליבנה שחגגו יום הולדת החודש.
אמא שגית לא התיאשה ולמרות שלקח לנו זמן בסופו של דבר יצא מטבח מיוחד במינו!!

חובה להודות לחבר ההייטקיסט שסונג'ר להעביר את המטבח מאינטל בירושלים למרכז, וכשהודתי לו על העזרה, הוא ענה,
ואני מצטטת :"אני, לא מסתבך עם אוחנה..."

אז גם אני לא...

לפני  -


אחרי -

לכבוד הקור הירושלמי שמשתולל בחוץ, התכנסנו הבנות ואני כדי לתפור נעלי בית, ההדרכה מכאן
אממה, יצא לי טיפה עקום, טוב , בוא נודה על האמת שלי יצאו כעורות במיוחד... אבל הלקוחה הקטנה הייתה די מרוצה!
ובהתחשב בעובדה שמאוד קשה לרצות אותה בד"כ, זה היה מבחינתי הישג!



4 תגובות:

בעיקר פורמת אמר/ה...

אוללה כמה חורפי! השתמשת בהדרכה? עשית לי חשק לנעלי בית...

ענבר אמר/ה...

פוסטמה אני, שכחתי לשים קישור... תוקן!
זאת כאילו הדרכה ממש קלה, אבל בגלל שהגזרה היא רק לגודל של 0-6 הכל התחרבש לנו כששינינו את הגזרה המקורית... סומכת עליך שתסתדרי טוב ממני :)

אפרת אמר/ה...

מקסים מקסים ומעורר השראה!!
מחכה ליומולדת שלוש של הפיצי שלי!

QA אמר/ה...

אהבתי את ה 6-0