אתם תמצאו שידה ישנה או כל רהיט שאין בו צורך ואני אכין לכם מטבח צעצוע - ניתן להזמין גם אם אין לכם רהיט ישן משלכם.



weiss.inbar@gmail.com 0506692698







יום שלישי, 16 באוגוסט 2011

בְּגַן שֶׁל גֶּלָה

באוויר הקסום של הרי גוש עציון, נפתח השנה גן חדש. גֶלָה הגננת, בחורה מיוחדת (מזמן לא פגשתי אדם שליו כל כך...) הזמינה כמה פריטים לכבודו.
מלבד המטבח (תודה לאמא שלי שלימדה אותי לסרוג אריחים יפים כאלו...) ומכונת הכביסה,
הכנתי גם דוכן מכולת וארון קודש קטן!
מיותר להסביר שמעולם לא הכנתי ארון קודש, קטן או גדול... ואני מקווה שהקדוש שם למעלה לא יכעס עלי שעשיתי אותו ממגירה ישנה שמצאה לי חברה בקטמונים (אביטל - כפרה עליך!)
רצה הגורל ומצאתי את עצמי רוקמת פרוכת קטנה בשעת לילה מאוחרת.. בכנות, זה מה שכיף בעבודה המוזרה שלי, כל מפגש עם לקוחה מביא אותי למקומות ומשימות חדשות ומאתגרות.
ארון הקודש הקטנצ'יק הזה, נתרם לגן על ידי הוריה של שולה ז"ל - ילדה קטנה שנפטרה בשנה שעברה.
אני מקווה שהתפילות המתוקות של הילדים בגן יביאו על כולנו הרבה הרבה טוב...
לפני- 



אחרי - 
בתפקיד החנווני האדיב - אורי וייס

 

לסיום, הנה קישור להדרכה קטנה שהכנתי לאתר Xnet -



תגובה 1:

MISSPETEL אמר/ה...

את מדהימה אותי כל פעם מחדש :)