אתם תמצאו שידה ישנה או כל רהיט שאין בו צורך ואני אכין לכם מטבח צעצוע - ניתן להזמין גם אם אין לכם רהיט ישן משלכם.



weiss.inbar@gmail.com 0506692698







יום שני, 25 באפריל 2011

מִטְבָּח לְעַלְמָה

עוד לפני שידעתי שדנה הרדוף היא אמא של עלמה נתקלתי בבלוג המקסים שלה באינטרנט ממש במקרה...
רצה הגורל והיא פנתה אלי לכבוד יום ההולדת של הקטנה.
זהו המטבח של עלמה המתוקה מעמק יזרעאל שתחגוג בקרוב שנתיים.
הקטנטונת המדוברת תהיה עסוקה מאוד בשנה הקרובה כי חוץ מבישולים , היא גם תהיה עסוקה בכביסות במכונת הכביסה החדשה שלה ...
וכדי לאזן קצת רוח השוביניזם הנושבת מהפוסט הזה, אני מאחלת לעלמה יום הולדת שמח, שתתברך בהמון כישרונות ומלבד עבודות הבית, תגדל להיות אשה עסוקה בהגשמה עצמית ובאושר לרוב!
חזרה לשיגרה מבורכת לכולם!


לפני -


ואחרי -

המטבח המקסים הזה מופיע גם בסרטון הזה.

תגובה 1:

sarah אמר/ה...

את לא מבינה איזה קטע!!!!יש לי פרויקט עכשיו לעיתון של שיפוץ רהיט והרהיט הוא שידת הטלפון של אמא של אליחי וזאת בדיוק זאת!!!!אני בשוק!!! איזה קטע.....היא אמרה לי שהם קנו אותה מאיזה זקנה שמכרה את כל הבית שלה לפני איזה שלושים שנה- לא גדול?? רק שאני צריכה לעשות ממנה משהו "מבוגר ואחראי" :-) מקסים כרגיל!!