אתם תמצאו שידה ישנה או כל רהיט שאין בו צורך ואני אכין לכם מטבח צעצוע - ניתן להזמין גם אם אין לכם רהיט ישן משלכם.



weiss.inbar@gmail.com 0506692698







יום שבת, 19 במרץ 2011

מִטְבָּח לְאִיתָמָר וְאַיָּלָה

בכל מפגש עם שידה חדשה אני פוגשת גם אמא חדשה, ביחד אנחנו סוגרות את כל הפרטים הקטנים ועל הדרך קצת מכירות... אבל אמא של איילה ואיתמר היא משהו מיוחד והיה לי כיף גדול להכיר אותה אפילו רק וירטואלית!
אז לכבוד יום ההולדת של איילה המתוקה (ראיתי תמונות, אני יודעת על מה אני מדברת!) נולד גם המטבח הזה, משידה ישנה שהסתובבה במשפחה שנים רבות ולבסוף נחתה אצלי...
יום הולדת שמח גם ממני!!
פורים שמח!

לפני-



ואחרי - 




2 תגובות:

MISSPETEL אמר/ה...

ענבר - רק הצצתי, והתמכרתי!
את פשוט מופלאה.
מחכה בקוצר רוח לעוד ועוד. ועוד! :-)

אנונימי אמר/ה...

ענבר-מקסים מקסים מקסים
רציתי לדעת מאיפה את רוכשת את ציוד הפרזול כמו הטיימר והידיות המוזהבות