אתם תמצאו שידה ישנה או כל רהיט שאין בו צורך ואני אכין לכם מטבח צעצוע - ניתן להזמין גם אם אין לכם רהיט ישן משלכם.



weiss.inbar@gmail.com 0506692698







יום שבת, 16 באוקטובר 2010

הַמִּטְבָּח שֶׁל הֲדַסָּה

את השידה האומללה הזו ראיתי בזבל לא רחוק מהבית שלנו, היא הייתה במצב די עגום והתלבטתי אם בכלל אצליח לעשות ממנה משהו, בסוף החלטתי לנסות ושאם אצליח, אתרום אותה.
חובה לציין שדניאל סחב אותה על הגב באחת בלילה (כשהחלטתי סוף סוף מה אני רוצה ממנה...ויש לציין שהוא היה כבר אחרי מקלחת!) בקיצור, כבוד!
המטבח נתרם למשחקייה במחלקת הילדים של הדסה עין כרם.
בפוסט הבא אני מקווה שכבר תהיה לי תמונה של המטבח הזה בביתו החדש!
חורף נעים לכולם.

  לפני:




ואחרי :    








6 תגובות:

דקלה אמר/ה...

מהמם כתמיד!
תתחדשי על הלוגו... חמוד לאללה

עופרה אמר/ה...

מטבחים יפיפיים שיהיה בהצלחה

קהילות או לא להיות! אמר/ה...

ענבר, את הולכת ומשתבחת ממטבח למטבח! אני כבר מזמינה ממך את המטבח שלי - לגדולדולים...
הצבעים מקסימים יחד, אהבתי. הכל מותאם עד לרמת הטיימר!

שלמה לוין אמר/ה...

כל פעם מחדש אנחנו נפעמים מחדש

אנונימי אמר/ה...

היי.
עם מי בהדסה יוצרים קשר כדי לתרום צעצועים? יש לי המון במצב טוב שחבל שיהיו זרוקים לי בארון.

תודה,
דנה

ענבר אמר/ה...

צעצועים ניתן לתרום גם לטיפת החלב הקרובה לביתך, הם מאוד שמחים לקבל!! בהדסה צריך ליצור קשר עם מרים בן חיים (מבית הספר של ילדי הדסה) אימייל: mirhbh@gmail.com
בהצלחה!!